zondag 20 november 2011

Stap terug

Het lijkt er op dat de Albmarathon op 22/10 jongstleden voorlopig mijn laatste marathon/ultra was. Ik heb daarna toch weer wat last van m'n rechterknie maar ook zijn m'n kuiten steeds gevoelig. Vorige week liep ik 26km, een rondje wederom via een stuk van de Grebbelinie (hierboven Daatselaar), maar het ging gewoon niet lekker. Knie, kuiten, linkervoet. Ik was blij dat ik weer terug was bij de auto.

Ik ga nu maar eens een winterslaap houden en alleen af en toe een uurtje lopen of wat langer wandelen in de natuur. In de lente zie ik dan wel weer verder afhankelijk van hoe het gaat. Gisteren, na een week niet hardlopen, weer een uurtje over het Wekeromse Zand.

PS: ik blijf wel berichten van de tochtjes die ik maak....

4 opmerkingen:

  1. Je blijft me verbazen. Toch loop je een 50 km een paar dagen geleden. Misschien een kwestie van doseren, misschien iets korter lopen? Hoop dat je na de winterslaap weer mooie tochten kan lopen. Sterkte
    Edwin
    www.lekker-weg.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ronald, net je bericht gelezen. Ik wens je een voorspoedig en snel herstel toe. Ben benieuwd of je de slaap kunt vatten.

    Wat een prachtige foto trouwens.
    Arnold

    BeantwoordenVerwijderen
  3. stapje terug, wel vervelend, maar soms is het niet anders.
    Daarna, na de winterslaap, in de lente, weer lekker de draad oppakken, hopelijk voorspoedig. In de tussentijd, lekker je tochtjes bliojven maken, het gaat zoals het komt.
    sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Slaap lekker;-) en geniet van de kleine loopjes, we zien de lentefoto's bij jou verschijnen.

    Sterkte met herstellen.

    BeantwoordenVerwijderen