zaterdag 6 april 2013

Komt de lente?

Van 2013-04-06 Vroege lente?
Wanneer komt nu eindelijk de lente? Nog steeds trek ik m'n winteroutfit aan wanneer ik ga hardlopen. Om 11:00 uur trekt het helemaal open en dus snel op weg naar Kootwijk. Nu is Kootwijk niet echt de beste plek om de eerste lente tekenen te ontdekken. Zandgrond, naaldbomen en 3 weken droogte.....

Van 2013-04-06 Vroege lente?
Het is hier zo heerlijk lopen. Ik geef de voorkeur aan onverhard, weinig mensen en mooi weer. Alle ingredienten zijn hier vandaag!

Van 2013-04-06 Vroege lente?
Er wordt flink gesnoeid en gekapt in de bossen. Je ruikt het hout.

Van 2013-04-06 Vroege lente?
Dit is een heerlijk beschut binnenplekje, midden in het bos. Uit de wind, even genieten van de zon.

Ik loop een rondje van 11km in ongeveer 1 uur en 4 minuten en kom dan weer terug bij de Heetweg waar ik de auto geparkeerd heb.

Het afgelopen jaar heb ik alleen maar rustige rondjes van een uur gelopen, verder gaat momenteel niet. Ik krijg dan last van m'n benen. Komende woensdag naar de vaatchirurg die gaat onderzoeken of de bloeddoorstroming wel in orde is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten