zaterdag 1 september 2018

Afslag Kootwijk

Vandaag een rondje hardlopen om "afslag Kootwijk" aan de A1. Ik start bij een parkeerplaats aan de Heetweg.

Er is weer flink gewerkt in de bossen, het vers gezaagde hout ruik je goed.

Een stukje hei waar ik volgens mij nog niet eerder was.

Zo af en toe toch nog bloeiende hei, ondanks de droogte.

Niet ver van het ecoduct Kootwijkerzand het spoor over.

Caitwickerzand.

Kootwijkerveen. het water is maar net te zien.

Weer onder de A1 door naar het niemandsland tussen het spoor en de A1.

Afslag Kootwijk/Harderwijk.

En weer het spoor over.

En bij terugkomst op de parkeerplaats zie ik dit ijkraampje. Ja mag zelf pakken en geld in het doosje doen. Ik houd alleen niet van ijs...

Ik heb het wel heel rustig aan gedaan: 1 uur en 49 minuten over 18 km. Heerlijke tocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten