zaterdag 27 juni 2020

Edese hei, Kreelse plas

"Loopt u het klompenpad", vraag een man me bij de Kreelse plas. Die heb ik wel eens gelopen maar meestal zet ik toch mijn eigen route uit. Vandaag deze route. Vanaf de parkeerplaats bij de kazerne Ede/Driesprong.

Het is bijzonder benauwd na de regen vannacht en het warme weer. Het zweet breekt me al snel uit.

 De militairen mogen bij hun oefening hun rotzooi wel meenemen...

 Naar boven door mul zand...

 Vlak bij de Mossel.


 Wildobservatiepunt.

 De heidebloemplas.


 De paddenstoelen zijn er vroeg dit jaar.

 Plas van Gent, uitzichtspunt.


 Kreelse Plas. Hier loop je over een vlonder langs. Door Corona eenrichtingsverkeer.

 Dit is zo'n heerlijk pad over de Edese hei.

Een heuse berg. Alleen zonder kruis.

Totaal 16 km gewandeld in 2 uur en 23 minuten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten