zaterdag 18 december 2010

Sneeuwduurloop

Na 11 km lopen vanaf Barneveld kom ik bij de Edese hei en wordt je getracteerd op een prachtig wit landschap. Uit de sporen te zien, of beter aan het onbreken daarvan, maak ik op dat er nog maar heel weinig mensen hier zijn geweest. De 2 op de video zijn de enigen die ik tegenkom op de Koeweg richting Otterlo.

Van 2010-12-18

Op de weg naar de Edese hei kom ik deze auto tegen die mijn weg blokkeert. De gladheid eist blijkbaar zijn tol of zou het roekeloos rijden zijn geweest? Tja, en als er dan een houten paaltje staat is de schade toch nog aanzienlijk.

 

Van 2010-12-18

Doordat er nauwelijks wind is (geweest) hebben de bomen veel sneeuw vastgehouden. De temperatuur is net onder 0 dus ook geen dooi. Dit is echt genieten!

Ehh, tot vlak voor Otterlo dan... Ik heb lekker rustig gelopen maar vlak voor het einde van de Koeweg schiet het in m'n rechterkuit, zonder aanwijsbare reden. Ik herken precies hetzelfde gevoel als vorig jaar in december. Stukje wandelen en weer dribbelen, maar nee, dat voelt niet goed. Maar ik heb nog 12 km te gaan..... Na een belletje en na nog tot voorbij Wekerom gewandeld te hebben wordt ik opgepikt door Heleen, dat scheelt weer 5 km. Dan is het toch wel koud wanneer je niet meer hardloopt.

Nu maar even kijken of het snel weer wegtrekt...

17 opmerkingen:

  1. Je hebt een mooi verkenningstochtje gemaakt, succes voor donderdag. En hopelijk heeft site het goed en nog beetje mooi weer (maar niet te warm voor jou lopen).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n run-swim-run.
    Veel plezier donderdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige trainingsgebied, heerlijk om zo te kunnen lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi lopen daar, zo te zien, wel zwaar beklimmingen en rotsen, om jaloers van te worden, succes donderdag!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er wel mooi uit en een fijne vakantie en beter weer!.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi ruig vakantie & trainings-gebied, zo te zien.
    Veel plezier donderdag tijdens de trail en een fijne vakantie verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige omgeving ; zie ik uit ervaring ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pfoeoe! Mooie kilometers in een mooie omgeving! Sopsop... klots... klots... Geniet er maar van! Succes bij de trail, o nee, die is al geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nee he, Jij hebt je portie al wel gehad zou ik zo zeggen. Maar het was wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oei. Sneeuw ziet er wel mooi uit maar het is ook verraderlijk. Ik heb vandaag 20 km gelopen in die witte zooi en voel ook spieren die ik anders nooit voel.
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie plaatjes Ronald. Lekker sneeuwlopen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hoop dat je schade meevalt. Het ging net weer de goede kant op.
    Gelukkig had je je mobiel mee. Herstel ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vind het lopen in de sneeuw geweldig en tot nu gaat het heel erg lekker. Hoop dat de 'schade' snel hersteld zodat jij ook weer 'buiten mag spelen'

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, wel mooi, door de sneeuw lopen. Maar heb er nu wel weer genoeg van. Hoop voor je dat je toch weer snel hersteld van deze blessure.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oef, sterkte met je kuit. Hopelijk kun je weer snel lekker verder lopen. Wel weer een mooie route

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er inderdaad maagdelijk uit en het zal je auto maar wezen!.
    Fijne kerst en feestdagen.
    Groet rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hxc3xa9, da's balen van je blessureperikelen. Heel veel sterkte!!!

    BeantwoordenVerwijderen