woensdag 22 augustus 2012

Oud Reemster hei

Van Oud Reemster hei

Ik rijd regelmatig "binnendoor" via de Arnhemse weg naar huis terug wanneer ik uit Limburg of Brabant-Oost terug kom via de A50. Ik had al gezien dat de Edese en Ginkelse hei al vroeg bloeit en weer die mooie diepe kleuren begint te geven. Dus heb ik m'n loopspullen in de auto gelegd zodat ik op de terugweg van Nijmegen hier even een rondje kan gaan lopen.
Ik parkeer de auto bij de Oud Reemsterlaan, kleed me om en ga op pad.

Van Oud Reemster hei
De Oud Reemsterlaan zelf heeft een aantal bomenrijen aan weerszijden. Aan het einde zie je steeds meer paarse gloed links tussen de bomen door komen.

Van Oud Reemster hei
Een fietspaadje dwars tussen de heideplantjes door.

Van Oud Reemster hei
Ik loop hier natuurlijk wel vaker maar heb dit keer toch weer een nieuw stuk ingepland wat volgens de stafkaart zou moeten kunnen. Na even wat dwalen vind ik toch een klein paadje de goede richting in kom vervolgens op dit ruiterpad. Vanaf hier kan ik weer terug naar de auto.

Het was maar een klein rondje van 11 km maar het was wel weer genieten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten