woensdag 26 september 2012

Montferland

Van 2012-09-26 Montferland
Vanmiddag een rondje Montferland op weg terug van een klant in Doetinchem. Ik parkeer de auto op het parkeerterrein van 't Peeske. Ooit liep ik hier onder leiding van Sander wel eens een lange duurloop, samen met Erik. Heb ik goede herinneringen aan, maar we hadden toen ook flink wat regen.
Van 2012-09-26 Montferland
Ik heb een route opgepikt van www.afstandmeten.nl dwars door het Bergherbos. Het is leuk dat je zoveel routes kunt vinden en downloaden. Op een aantal punten moet ik echter wel dwars door het struikgewas maar dat mag de pret niet drukken.

Van 2012-09-26 Montferland
Het is een prachtig gebied, wel wat eenzijdig zoals ik de route loop, namelijk bos, bos en nog eens bos. Toch ook nog flink wat (lange) klimmetjes.

Van 2012-09-26 Montferland
Ha, gelukkig, toch ook nog wat uitzicht.

Van 2012-09-26 Montferland
En nog even wat zon. Maar ook weer een lange licht stijgende weg.

Na een klein uur en 10km lopen ben ik weer terug bij de parkeerplaats. Ik heb m'n beweging weer gehad.

2 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen en de foto's te zien. Ik was er vandaag ook, 25 km in voorbereiding op de Rothaarsteig. Groet, Martin Leusink.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is genieten zo'n rondje in de herfst.

    BeantwoordenVerwijderen