woensdag 3 oktober 2012

Salland

Van 2012-10-03 Salland
Tja, wanneer ik bij een klant in Rijssen ben moet ik toch eens een keer over de Sallandse Heuvelrug lopen. Vanaf de weg tussen Rijssen en Holten start ik m'n loopje. Het is slecht weer en binnen een kilometer ben ik al drijfnat. Desondanks kom ik wat hardlopers en fietsers tegen op de gebaande wegen.

Van 2012-10-03 Salland
Zolang ik op fietspaden blijf is het goed te doen maar verder is het stampen door de blubber en de plassen. Het tweede deel van de route blijkt niet overal te kloppen, er zijn geen paden die er wel zouden moeten zijn volgens de routeplanners. Dan maar wat dwars door het bos. Het geeft wel een apart gevoel om zo in de stromende regen helemaal alleen op de wereld te zijn. Welke gek haalt het in z'n hoofd om in de regen, in onbekend gebied voor z'n lol te rennen?
Uiteindelijk kom ik weer terug op paden, gelukkig zijn er geen onoverkomelijke barrieres. Na een uurtje terug bij de auto en na een droog shirt aantrekken, de kachel op 24 graden en weer huiswaarts.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten