woensdag 26 december 2012

Waterballet

Van 2012-12-26 Rond Lunterse berg
Er is wel heel veel water gevallen de afgelopen dagen. En misschien heb ik de route ook niet zo handig uitgekozen......
Hoe kom je hier nou voorbij? Om nu direct aan het begin er al dwars door heen te stampen, daar heb ik nog niet veel trek in. Uiteindelijk heb ik me, hangend aan het hek hiervoorbij gewurmd. Met droge voeten!

Van 2012-12-26 Rond Lunterse berg
Op de heidegronden is het gelukkig meestal wat minder nat. Zelfs de zon breek nog even door.

Van 2012-12-26 Rond Lunterse berg
Hier kun je ook goed zien dat het water veel minder hoog staat bij zandgrond. Overal staan de sloten vol of overstromen ze zelfs, maar hier niets van te zien.

Van 2012-12-26 Rond Lunterse berg
FF flink klimmen de Wekeromse Bult op. Ook hierbovenop was het erg drassig.

Van 2012-12-26 Rond Lunterse berg
De zon breekt nog een keer door. Dan verandert toch alles.
Uiteindelijk loop ik ruim 14 km, grotendeels door blubber, plassen, soppig zand. Maar toch heerlijk gelopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten