zaterdag 8 december 2012

Winterse hei

Van 2012-12-08 Edese hei
Met zulk prachtig winterweer kan ik het niet laten om te gaan lopen. De paden zijn slecht begaanbaar maar dat mag de pret niet drukken. Wat een transformatie van het langschap met zo'n pak sneeuw!

Van 2012-12-08 Edese hei
Het uitzicht oogt totaal anders met zo'n wit dek. Een enkele wandelaar maar verder niemand te bekennen tijdens m'n rondje.

Van 2012-12-08 Edese hei
Ik kan het fietspaadje nog net ontwaren in de sneeuw. De zandweg is toch nog net te ongelijk onder de sneeuw en kies daarom voor het fietspad.

Het is jammer dat ik niet meer zulke lange afstanden kan lopen en me moet beperken tot rondjes van een uur. Ik had nog uren door willen gaan......

Voor meer foto's, zie het album.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten