woensdag 1 januari 2014

Nieuwjaarsdag

Altijd leuk om op een bijzondere dag een rondje hard te lopen. Weliswaar niet heel vroeg, maar toch nog maar weinig mensen op de been om 10:30 uur. De lucht is bijna strak blauw!

Soms staan er ineens wel veel bordjes bij elkaar. Wat is nu waar? En waar mag ik wel of niet komen? Gelukkig kom ik hier vaak en heb geen bordjes nodig.

Omdat de bomen nu zo kaal zijn kan ik de Koepel al van verre zien. Mijn rondje om de Koepel (een jaarlijkse officiële wedstrijd) houd in dat ik ook echt altijd even om de toren heen loop :)

Een beetje vaag geworden, maar markante bomen kom je hier regelmatig tegen in het Lunterse bos.

Een mooie start van het jaar zo'n loopje in een prachtig natuurgebied. Overigens kwam ik diverse lopers tegen, goede voornemens?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten