zaterdag 15 november 2014

Oldenallerpad (klompenpad)

Vandaag weer eens een klompenpad: Oldenallerpad
Ik kies als start het Opstappunt aan de Nijkerkerstraat tussen Nijkerk en Putten.
Omdat dit klompenpad wat aan de kort kant is heb ik de route verlengd door een stuk van het Kruishaarderpad mee te nemen.
 
Gedenkpaal: bij deze brug vond de aanslag plaats die aanleiding gaf tot de razzia van Putten op 1 en 2 oktober 1944.
 
Kasteel Oldenaller op landgoed Oldenaller.
 
Af en toe prachtige doorkijkjes. Dan stop ik toch wel even met hardlopen om een foto te maken.
 
Dit is het eigenlijke startpunt van het Oldenallerpad: De Zoete Inval te Putten.
 
Misschien heeft een ander er geen oog voor, maar ik heb altijd wat met verlaten en vervallen schuurtjes en hutjes. Eens heeft men hier toch wat gedaan....
 
Bij een klompenpad zal je af en toe een hekje over moeten....
 
Een stuk van het Kruishaarderpad neem ik nu mee.
 
Ook dit hoort bij een "echt" klompenpad. Het ziet er simpel uit maar niets is minder waar. Soms zak je tot je enkels in de modder.
 
 
De Oldenallerallee, het laatste stukje naar de parkeerplaats.
 
Vistrap.
 
 
 Dit is de gelopen route, ruim 15 km in iets meer dan 1,5 uur. Prachtig klompenpad!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten