zaterdag 29 november 2014

Nederland-Duitsland

Dit is een parkeerplaats aan de Rijksweg tussen Mook en Plasmolen. Jiska heeft weer een turnwedstrijd in Nijmegen en dit keer kies ik er voor om te gaan hardlopen i.p.v. kijken naar de wedstrijd. De week was zo druk dat ik vrijdagavond en zelfs vanmorgen nog zaken voor m'n werk heb moeten afronden. Maar hardlopen mag natuurlijk ook niet ontbreken.
 
Ik start dus net ten zuiden van Mook. Het hele gebied was ooit één bos, Ketelwald.
 
Mokerheide.
 
Gebied tussen Zevendalseweg en Apostelweg.
 
Wanneer ik deze weg oversteek bevind ik me op Duits grondgebied. Ik betreed nu het uitgebreide Reichswald van Kleve.
 
Ongeveer 7 kilometer door het Reichswald met veel pittige heuveltjes. Uiteindelijk keer ik weer terug in Nederland bij eethuis De Diepen.
 
Het begint al een beetje te schemeren, foto's maak ik niet meer. Na 17km in 1 uur en 50 minuten ben ik terug bij de auto en rijd weer terug naar de turnhal. Jiska is 14e geworden, daar is ze tevreden mee. Nieuwe oefeningen, ander niveau.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten