zondag 1 februari 2015

Veluwezoom

Vandaag weer een rondje over de Veluwezoom, de noordkant inclusief een stukje van de Loenermark. Ik start vanaf een ingang van het park bij Terlet. Al snel dit gedenkmonument. Hier stortte in 1943 een Lancaster neer met 3 jonge bemanningsleden.
 
Er is nog meer sneeuw dan ik had gedacht. Dat loopt flink zwaar op dit soort paden.
 
Hier in Loenermark lijken de paden schoner te zijn.
 
 
De eerste keer dat ik wat blauw zie, in de lucht bedoel ik...
 
De brandtoren in zicht. Hier is zo'n beetje het hoogste punt van de Veluwezoom/Posbank.
 


Het wordt toch allemaal veel vriendelijker wanneer de zon doorbreekt, heerlijk!
 
Na bijna 20 km ben ik weer bij de auto. Ik heb een klein stukje afgesneden, het was zwaar genoeg vandaag. Soms zelfs stukjes gewandeld, zo zwaar liep de sneeuw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten