maandag 6 april 2015

Kofelwandweg

Wanneer je vanuit ons huis het wandelpad door het bos neemt kom je op de kruising met de Alpe Adria Trail dit bord tegen. Ik verwonderde er me over dat het kleine stukje pad naar ons huis een naam had. Nu begrijp ik inmiddels dat het pad veel verder gaat. Wanneer je bij onze buren het pad links volgt gaat het nog veel verder. Binnenkort zal het ook bewegwijzerd worden!
 

Wanneer je dat pad volgt (soms steil en smal!) ga je onder de spoorbrug door.
 
Hier een stukje van de oude spoorlijn. Toch jammer dat ze dat niet intact hebben gehouden als toeristische attractie.
 
Hier kom je boven op de weg uit. Zoals je ziet kun je hier geen pad linksaf zien.
 
Tja, wat die hier doet....
 
Ik volg de asfaltweg totdat ik weer bij de Alpe Adria Trail kom om vervolgens via dit pad weer naar ons huis terug te keren. Overigens kom je dan ook langs de Stube van Gatternighof. Daar heb ik even wat gedronken en met de lokale bewoners gesproken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten