zaterdag 11 april 2015

Trage Tocht Soerense Veld

Kerkje in Hoog-Soeren. Dit is mijn startpunt voor een mooie natuurloop. Via internet een route gevonden die bekend staat als Trage Tocht Soerense Veld. Trage tochten zijn natuurwandelingen die voornamelijk over onverharde paden gaan. Dat is precies wat ik wil, maar dan op tempo!
 
Het Soerense Veld maakt deel uit van Kroondomein Het Loo. Het meeste is opengesteld maar niet alles. Ook zijn gedeeltes afgesloten tijdens het jachtseizoen.
 
Paula in haar kamerjas denkt er het hare van dat ik ga hardlopen in de regen...
 
De Echoput, een chique restaurant naar ik begrijp.
 
Het is bepaald niet vlak hier. Regelmatig heuvel op en heuvel af.
 
Het is een afwisselende tocht met heide en bos.
 
Bijna elke dode boom in dit gedeelte heeft deze versteende zwammen.
 
Na 1 uur en 3 kwartier ben ik weer terug bij de auto. Onderweg flink wat regen gehad maar later was het droog en brak de zon zelfs even een paar seconden door.
 
Route:
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten