zaterdag 6 juni 2015

Remmerden

Dit is vandaag mijn startpunt: Residence Rhenen, aan de weg tussen Veenendaal en Elst. Ik heb eerst Menno en 2 andere jongens van Scouting bij Kwintelooijen afgezet waar ze gaan helpen bij de Bosfair.
 
Uit dit pad kom ik zojuist, blijkbaar was dat verboden.
 
Waterpartij behorend bij landgoed Kwintelooijen.
 
Oef, een lange zware trap.
 
Beloning met een mooi uitzicht.
 
Je kunt merken dat je je op de Utrechtse Heuvelrug begeeft. Flink wat klimmen en dalen. Hier de Paasheuvel.
 
Comfortabele en luxe bank.
 
Ik kom nu in natuurgebied Remmerden, hier liep ik nog niet eerder.
 
Drinkplaats.
 
De laatste kilometers gaan door het Prattenburgse bos aan de westkant van de weg tussen Veenendaal en Elst.
 
 
 
Dit is de gelopen route, 17 km. Prachtig weer, mooi afwisselend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten