zaterdag 13 juni 2015

Wolfheze

Startpunt vandaag is Oud-Reemst, een parkeerplaats aan de weg tussen Otterlo en Arnhem. Ik heb gewacht tot de regen voorbij is, nu is het heerlijk weer!
 
Eenzaam midden op de hei.
 
De eerste keer onder de A12 door.
 
Ik betreed het terrein van Wolfheze.
 
Deze koeien maken zich totaal niet druk om een voorbij lopende jogger.
 
Ik blijk een stukje van een klompenpad te lopen, het Molenbeekse pad. Het noordelijkste stukje heb ik evenwel nog nooit gedaan.
 
Een Sprinter op de lijn Arnhem-Ede. Ik ben inmiddels bij Wolfheze aangekomen.
 
Ik loop in mooie stukjes natuur. Wanneer je echter het geluid zou horen weet je dat ik me vlak bij snelwegen bevind (A12 en A50).
 
Bijna terug, nog 1,5 km.
 
Op het bord staat dat dit een "Klanken Rambuis" is, haha. Wanneer kinderen genoeg hebben van het stiltegebied kunnen ze zich hier even uitleven. Het lukt me niet een melodietje eruit te toveren.
 
 

Dit is de gelopen route.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten