zaterdag 6 mei 2017

Kroondomein Het Loo

Ik parkeer de auto aan de Aardhuisweg. Direct wordt je al getrakteerd op een prachtig uitzicht! Ik heb een wandelrondje van 20km uitgezet.

De bomen worden steeds groener, heerlijk frisse kleuren.

Wat me bij de bossen van Het Loo wel vaker opvalt is de openheid. Onderhoud van de bossen bestaat meer uit enkele bomen er tussenuit halen en niet direct een heel perceel plat.

Oude "grenspaal"

Gemeentebos Nunspeet.

Wanneer komt de koets?

Informatiepunt. Het is een, voor Nederlandse begrippen, groot natuurgebied.

Versteende paddenstoelen vind je hier genoeg. Veel dode stammen waar ze op groeien.

Soerense heide.

Inmiddels is het behoorlijk warm geworden, zo'n 18 graden.

Na 2 uur en 51 minuten ben ik weer terug bij de auto en heb ik 20 km afgelegd. Tot 2x toe moest ik een andere route zoeken omdat paden afgesloten waren.

Het is werkelijk een prachtig wandelgebied!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten