zaterdag 20 mei 2017

Veluwezoom bij Arnhem

Startpunt bij de ingang van de Terletse heide.
 
Het is heerlijk weer om te wandelen, korte broek en t-shirt. Markante bomen op het hoogste punt van de Terletse heide.
 
Ik ben hier niet alleen.
 
Nadat ik de Lange Juffer heb genomen ga ik al voor Carolinahoeve het bos is. Dit stukje was ik nog niet eerder.
 
Vlak voor het bezoekerscentrum op de Posbank valt deze hagel en regenbui mij ten deel. Even schuilen onder een boom.
 
Het bezoekerscentrum. Het is hier erg druk met auto's, fietsers en motoren.
 
Het uitkijkpunt Posbank.
 
Dwars door het Herikhuizerveld. Schitterend stukje hier.
 
Ondanks de donkere wolken houd ik het droog.
 
Entree op het Rozendaalse veld.
 
Prachtige wolkenluchten.
 
 


In totaal 20,5 km gewandeld in netto 2 uur en 52 minuten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten