zaterdag 24 juni 2017

Druilerig....

Wat een verschil met de afgelopen keren. Vandaag koel en constant een miezerregen. Geen mooie heldere luchten. Toch ga ik weer op pad voor een lange zware wandeling. Ik wil getraind zijn wanneer ik in Oostenrijk weer zware bergtochten ga maken!
Vandaag een ronde vanaf de parkeerplaats aan de Houtvester van 't Hoffweg. Ik start vandaag al om 08:30 uur. Eerst ten noorden van Kootwijk langs waar ik deze manege voorbij loop. Drukte van jewelste.

Dan verder naar het oosten over mulle zandpaden over de "Regelbergen". Dit pad loopt parallel aan de Asselseweg.

Ooit door brand verloren gegaan?

Nog leeg en verlaten bij "De Garage"

De Kathedraal.


O, o, wat is het zwaar door het Kootwijkerzand. Ik probeer de snelheid er in te houden maar desondanks zakt die terug naar zo'n 6 km/uur.

De nieuwe uitkijktoren, helemaal uit staal.

Dit is de route die ik heb gewandeld. Het eerste uur 7,2 km, het tweede uur 7,1 km en de laatste km's gingen dus wat langzamer. Totaal 19,5 km in 2 uur en 49 minuten. Gem. 6,9 km/uur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten