donderdag 1 juni 2017

Teisterbantpad (klompenpad)

Op de terugweg van een klant in Geldermalsen rijd ik langs Zoelen en parkeer daar de auto bij Herberg de Zoelensche Brug. Daar is een opstappunt voor het klompenpad "Teisterbantpad". Ik kleed me om voor een leuk hardlooprondje.

Best veel aanloop bij de herberg. Het is dan ook mooi weer!

De Korenbloem.

Een klein stukje door het weiland langs de Linge.

Na flinke stukken door weiland en graspaden schamp ik Kerk-Avezaath.

Entree op landgoed Soelen.

Dwars door een boomgaard heen.

En paadjes met vele hindernissen.

De velden worden steeds groener.

B&B "bij ons op zolder"

Ja, hier loopt echt een pad door heen. Gras en onkruid tot boven de knieen!

Hier mag je langs de rand van een akker verder. Hulde aan de eigenaren die hier toestemming voor geven om de routes leuk te maken.

Kasteel Soelen.

Na 11 km in 1 uur en 9 minuten ben ik weer terug bij de auto. Dit klompenpad is aan te bevelen!

Route: klik hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten