zaterdag 6 oktober 2018

Rondje om Scherpenzeel

Vandaag een rondje om Scherpenzeel. Geen onbekend terrein. Het stukje tussen km 10 en 11 was er niet, dus moest ik terug naar de spoorlijn en iets verderop naar het noorden gegaan.

Nadat ik de auto aan de Renessersteeg heb geparkeerd, ga ik westwaarts naar de Voskuilerdijk.

't is prachtig weer! Dit is de Nattegatsloot.

Na het volgen van de Roffelaarskade mag je hier dwars door de weilanden langs het Valleikanaal.

Oude bunkers.

3,5 km het tracé van de oude spoorlijn volgen, tot aan de spoorlijn tussen Utrecht en Ede.

Uitzicht vanaf het spoortracé.

Een nieuwe spoorlijn.

Kleine stuw in het valleikanaal.


Werk aan de Engelaar.

Via de Groeperkade en camping Klein Ruhwinkel ga ik weer terug. Net toen ik dacht dat ik maar weinig paddenstoelen heb gezien kom ik deze prachtige exemplaren tegen.

Totaal 18,6 km gewandeld in 2 uur en 49 minuten. Ongeveer 6,6 km/uur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten