zaterdag 19 januari 2019

Paleispark Het Loo

Dit is vlak bij de parkeerplaats aan de Koningslaan in het Paleispark bij Het Loo. Zojuist een toegangsbewijs gekocht van €2 (dagkaart). Er staan al best wel wat auto's.

Veel rijp op de planten, het is nu ongeveer 0 graden.

Alle gebouwtjes doen hier koninklijk aan.

Dit zijn, naast vele vogels, de enige beesten die ik gezien heb. Overigens is het hier ook verboden voor honden denk ik, ik heb er geen één gezien!

Koninklijke stallen en koetshuizen.

Het is niet wat je denkt.. Een paarden en hondenkerkhof.

Bovenste veldvijver.

Badpaviljoen.

Gouden leeuwen.

Het theepaviljoen.

Heel veel sprengen in het park.


Uitzichtpunt Wilhelminadal.

Wild observatiepunt.

Na 2 uur en 15 minuten (15km) ben ik weer terug bij de auto. Toch wel apart dat ik hier nog nooit geweest ben. Mooi gebied, zal bij mooi weer wel erg druk zijn denk ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten