zaterdag 21 augustus 2010

Good old oak


Altijd staat 'ie er weer, de eenzame eik op de Amerongse berg. Mijn trouwe supporter. Getuige van mijn gezwoeg in de vroege uurtjes. Om 06:15 uur gestart en grote delen van de route van de Galgenbergmarathon volgend. Alleen maar zand- en bospad, goed voor m'n gestel. De route zo uitgestippeld dat ik veel heuveltjes meeneem. De eik passeer ik zelfs 2x.
Ik ben er echt weer aan toe, zo'n lange duurloop en geniet met volle teugen. Het gaat wel niet zo snel maar dat doet me niets. Zo af en toe schiet er een ree weg of hoor ik geschrokken geritsel in de bosjes. De lucht begint mooi blauw maar gaandeweg drijven er steeds meer wolken binnen.
Na 3 uur en 29km op de teller ben ik weer terug bij Residence Rhenen waar de auto staat. Ik heb weinig klachten gehad tijdens het lopen, zo af en toe de rechter knie. Tevreden keer ik weer terug naar huis.

14 opmerkingen:

  1. Dit is een krantenbericht waard:)
    Meer dan honderd kilometer fietsen. Jouw eigen fiets zou er jaloers op worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaap van de Kieft26 februari 2010 om 11:17

    Beste kanjers, fijn te lezen dat jullie toch verder gaan! Ook met de fiets is het een hele prestatie! Ik zag dat jullie alweer een aardig stuk op weg waren. Thirza ook klasse hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens jullie een warme thuiskomst toe!
    Sterkte de met de laatste lootjes!
    Gr uit Rijnsburg
    Gerdine en de Groep uit Rijnsburg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze moeten morgen ook nog fietsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bikkels zijn jullie ... succes en sterkte verder met deze prachtige prestatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag meiden en kerel,
    Wat een mooie prestatie van jullie zeg. Ik heb jullie een beetje gevolgt deze week. In allerlei weersomstandigheden hoge prestaties leveren!. En jullie zijn niet eens over het ijs binnendoor gegaan. Gefeliciteerd en jullie zijn het sponsoren waard met zoveel enthousiasme en doorzettingsvermogen.

    Hartelijke groet,
    Jan Bouwman

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou dan ben je weer goed op weg naar herstel. Fijn te horen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, die Eik was niet zo eenzaam vandaag; hij heeft mij ook meerdere keren voorbij zien komen vanmiddag.
    Fijn dat je weer nagenoeg klachtenvrij kan genieten van je (lange) duurlopen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb er niet al eens eerder over geschreven? Mooie omgeving.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Met bladeren is ie ook mooi.
    Hopelijk gaat het lopen vanaf nu weer beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dit is het toch wel hxc3xa9, die lange langzame maar niet eenzame ochtendloopjes.
    Mooi dat het weer kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal terug op de duurlopen, prima en genieten ook.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie herstart! Je kan er weer tegenaan, en dat is het voornaamste, nu blessurevrij blijven hoor.Die lange en eenzame duurlopen, vind ik het einde, daar doe ik het voor, genieten....

    BeantwoordenVerwijderen