zaterdag 1 februari 2014

Mosselse zand

Vandaag een rondje uitgezet op het Mosselse zand, net onder Otterlo. Vertrekpunt is aan de weg tussen Otterlo en Ede, net even ten zuiden van 's Heeren Loo.

Voldoende parkeerplaatsen.

Het heeft de afgelopen uren goed geregend maar het is nu weer zo goed als droog. Maar niet op de paden. Desondanks weinig problemen, er is altijd wel een droog stuk te vinden op  deze zandgronden.

Kunst of zitplaatsen?

Het Mosselse zand, nog in winterstemming. Het is hier heerlijk rustig lopen, kom alleen wat uitheemse koeien tegen.

Wanneer ik over dit veld bij dit bordje kom snap ik waarom het zo rustig was. Ik liep in een verboden rustgebied voor dieren. Toch heb ik op de heenweg geen bordje gezien.

Op het hoogste punt van de Valenberg een uitzichtspunt.

Na 1 uur en 10 minuten en 12,4 km ben ik weer terug bij de auto. Vrijwel alles was onverhard, zompig of mul. Lekker.

Voor meer foto's: klik hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten