zaterdag 21 juni 2014

Houtdorperveld

Nu ik feloranje hardloopschoenen heb hoort daar natuurlijk ook een feloranje shirt bij. Die kon ik nog vinden tussen alle shirts die ik in het verleden bijeen heb gegaard bij hardloopwedstrijden. Deze komt van de Chaberton Marathon in Frankrijk in 2010 denk ik.

Vandaag een rondje uitgezet rondom Houtdorp, net boven Garderen. Start vanaf een inham van de Garderenseweg tussen Houtdorp en Elsspeet.

Eerst een kilometer of 5 door het Speulderbos in de schaduw...

Niet geschikt om in te zwemmen.

Na de Garderenseweg weer overgestoken te zijn: Houtdorper- en Speulderveld. Een open heidegebied met grazend vee.

Wijds uitzicht, mooie wolkenluchten.


Een ruiter vraagt of ik in jubelkleding ben. Is dat net zo iets als een juichpak?


Bij het naderen van deze koeien vraag ik me af of mijn feloranje shirt als een lap voor een stier zal werken. Maar nee, ze vluchten bij het naderen.

Na het verlaten van de hei ben ik al snel weer bij de auto, ik heb dan 14 km gelopen in 1 uur en 22 minuten.

Mocht je de route een keer willen lopen of wandelen: klik hier

Alle overige foto's: klik hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten