zaterdag 13 september 2014

Posbank (16km)


Terwijl Jiska weer traint (turnen) in Arnhem loop ik ondertussen een rondje over de Posbank, één van m'n favoriete natuurgebieden. Ik heb geprobeerd een rondje uit te zetten over kleine paadjes die ik niet eerder liep. Startpunt is een parkeerplaats aan de Kluizenaarsweg.

Eerst een km door bos en veldjes.

En dan het "kerkpad" op volgens de stafkaart. Aan heuveltjes en mul zand geen gebrek hier.

Het kerkpad is inderdaad een smal, vaak overgroeid paadje dwars door de hei. Ruim 3 km lang.

Tot aan het Jachthuis kan ik doorlopen (km 6), dan ga ik weer oostwaarts en even later zuidwaarts.

Bijzondere objecten.

De paarse kleur verdwijnt zo langzamerhand weer.

En eindelijk breekt de zon door!

Vermoeiend zo'n trap.....

Na 16km ben ik weer terug bij de auto. Inmiddels is daar een verbindingspunt (grote antenne) opgebouwd naar ik begrijp voor de Veluweloop (estafette) die vandaag plaatsvindt.

Voor alle foto's: klik hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten