zaterdag 6 december 2014

Halve marathon rond Radio Kootwijk

Nadat ik de auto geparkeerd heb aan de Asselseweg bij Kootwijk loop ik eerst een stuk noordwaarts. Het weer is mooi, wel fris. Ik wil weer eens proberen om de 21km vol te maken.
 
Bruggetje over de A1.
 
Na 4 km bij Assel.
 
Bladerdek.
 
Natuurbegraafplaats Westerwold bij Assel.
 
Nadat ik de A1 weer ben overgestoken loop ik om Hoog-Buurlo heen en na 10 km kom ik dan bij de Hoog-Buurlose heide.
 
Via Gerritsfles (vennetje) loop ik weer dwars door het mulle zand van het Kootwijkerzand terug naar de Asselseweg. Niet echt handig van me om dit mulle zand op het einde in te plannen. Hier valt niet meer goed hard te lopen. Ik wandel dan ook maar stevige door op een aantal stukken.
 
 


Na 21km ben ik weer terug bij de auto. Het was al weer een tijdje geleden dat ik bij Hoog-Buurlo liep. Door het mooie weer best wel wat mensen op de been.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten