zaterdag 13 december 2014

Al weer de Edese hei....

In de zomer, in de winter, in de herfst, in de lente, bij mooi weer, bij sneeuw, bij drukte, bij stilte, kleine rondjes, lange duurlopen.....
Ik ben hier al zo vaak geweest en toch verveelt het me niet. Nog steeds weet ik paadjes te vinden die ik nog niet eerder liep. En het ziet er ook weer steeds anders uit.
 
Het eerste stuk gaat vanaf de kazerne door het Edese bos. Soms heb je het niet eens door maar dit zijn toch prachtige plaatjes? Kale bomen die uit een bed van bladeren steken.
 
Zomaar een kleine plas in het Kreelsche Zand.
 
De Edese hei. Ik kom niet veel mensen tegen maar hier wel 2 ruiters.
 
Langs de Koeweg, nog een km te gaan.
 
Bijna 18 km gelopen in 1 uur en 50 minuten. Het is droog gebleven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten