zaterdag 20 december 2014

Caitwickerzand-Kootwijkerveen

Vandaag veel wind, zwaar bewolkt en af en toe een buitje. Toch maar een rondje lopen. Startpunt is de parkeerplaats aan de A1 bij afslag Kootwijk.


Van hieruit loop ik eerst westwaarts tussen de spoorlijn en de A1. Hier liep ik al wel vaker maar nog nooit iemand tegen gekomen. Niemandsland.
 
Bij het Caitwickerzand loop een stuk via een MTB route. Laat er nu net vandaag een tocht georganiseerd zijn..... Maar gelukkig wordt het al weer snel rustig wanneer ik de route verlaat.
 
Toegang naar het Kootwijkerveen. Terwijl ik de foto neem hoor ik een enorme krak. Links zie ik een grote tak van een boom vallen.
 
Het Kootwijkerveen. En ja: een beetje blauw in de lucht!
 
Totaal loop ik 17,5 km, slechts 2 buitjes. Lekker 1 uur en 45 minuten buiten rond gehobbeld!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten