zaterdag 5 maart 2016

Rond Hoog Buurlo en Radio Kootwijk

Startpunt is de parkeerplaats aan de Houtvester van 't Hoffweg. Temperatuur is -0,5 graden, droog. De zon probeert tussen de wolken door te komen.

Er is flink huisgehouden in het bos, veel bomen gekapt.

Via een fietspad ga ik vanaf de parkeerplaats in zuidwestelijke richting tot ik op de Hoog Buurloseweg kom, een lange rechte weg naar het oosten.

De Kathedraal van Radio Kootwijk.

Het wordt steeds blauwer.

Doorsteek naar de Hoog Buurlose hei. De zon schijnt inmiddels. Dat voelt een stuk prettiger aan!

Op deze parkeerplaats een paar zeer luidruchtige honden. Al ver van tevoren en nog lang daarna heb ik ze gehoord.

Hier ga ik niet in, ik loop er om heen.

Vochtige spinnenweb in de zon.
 
Totaal 18,5 km gelopen in iets minder dan 2 uur. De laatste km's ook af en toe gewandeld (in de warme zon...)
 
Route:
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten