zaterdag 8 juli 2017

Hoenderloo en Co

IJs van Co, dat is een begrip in Hoenderloo en ver daarbuiten. Telkens wanneer ik hier langs kom staat er wel een rij mensen te wachten, nu ongeveer 25. Ik heb andere jaren ook wel eens een rij van meer dan 100 mensen gezien, in de brandende zon. Ik kan hier makkelijk aan voorbij lopen want ik houd niet zo van ijs.

Op het programma staat een ronde van ruim 21km door de bossen rond Hoenderloo, binnen de 3 uur als het kan. In de komende vakantie staan zwaardere (berg)tochten op het programma, daar train ik voor.

Eerst in noordelijke richting langs het oefenterrein van defensie.

Het Hoenderloosche Bosch

De weg tussen Hoenderloo en Apeldoorn oversteken bij Waterberg.

Bos, bos en nog eens bos...

Schenkenshul. Hier kom ik veel mensen tegen. Ligt ook vlak bij een vakantiepark.

Na 18km pauzeer ik even en zie dat hier ook een klompenpad loopt: het Plaggenstekerspad.

Blijft een apart gezicht, zo'n stapel cirkels...

De ds. Heldringkerk. Weer bijna terug bij de auto. Totaal 21,1 km gewandeld in 2 uur en 55 minuten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten