zaterdag 4 november 2006

Herfsttraining

Vanmorgen een duurloop gedaan van 21 km in het gebied tussen Ede en Wolfheze, xc3xa9xc3xa9n van mijn favoriete trainingsgebieden. Door de kou gaat het nu wel erg snel met de herfst. Overal om je heen goudgele en oranje kleuren, vooral wanneer de zon zich tussen de bomen door probeert te worstelen. Ik heb weer een paar mooie plaatjes kunnen schieten.


Dit is de Horalaan waar mijn training start. Het gaat hier de heuvel op, je bent direct lekker warm.


Dit fietspaadje loopt parallel aan de (drukke) spoorbaan tussen Utrecht en Arnhem. Regelmatig hoor ik een trein passeren.


Deze boom staat er echt prachtig bij.


Hier zijn vrijwillgers aan het werk in het bos. Ik neem aan in het kader van de aandacht voor vrijwilligers deze dagen.


De zon doet steeds beter z'n best om door te dringen.


Dit vind ik zelf het mooiste plaatje, door de vochtige lucht zijn de zonnestralen goed te zien en lijkt het net of een binnenplaats verlicht wordt.

De training zelf ging wel lekker alhoewel ik na 15 km toch wel voelde dat ik afgelopen zondag een marathon heb gelopen. Gemiddeld in 5:17 per km.
De Garmin heeft op het laatste stuk wel heel vreemd gedaan. De route loopt ver buiten het pad dat ik gelopen heb.

1 opmerking:

  1. Leuke aanwinst, die camera. Kunnen de thuisblijvers ook mooi meegenieten!

    BeantwoordenVerwijderen