dinsdag 26 februari 2008

Nieuwe schoenen - oud model


Hier staan ze dan op een rij. Mag ik je mijn huidige loopvriendjes voorstellen:
Helemaal links in het grijs/rood, de Asics 2100. Een nabestelling toen eigenlijk de 2110 al lang op de markt was. Loopt wel lekker maar voorin te ruim voor mij. Vooral bergaf merkbaar onder de voorvoet.
Dan de tweede van links in het grijs/oranje. De 2110, een heerlijke schoen. Past goed, bruikbaar in alle omstandigheden voor mij. Is al het derde paar 2110 dat ik heb, loop er nog steeds goed op maar slijtage slaat helaas toe. Heeft al heel wat berglopen meegemaakt.
Het stelletje daarnaast in het wit/rood is een uitspatting van mij, de 2130. Lekker opvallend, afwijkend van de kleuren die gangbaar waren voor deze serie. Nog maar een maand geleden aangeschaft maar zitten net als de 2100 toch weer te ruim bij de voorvoet. Durf er tot nog toe alleen de kortere intervaltrainingen op te doen. Volgens de winkel zou ik de ruimte op kunnen vullen met een onderlegzooltje.
En tenslotte in het grijs/kobaltblauw mijn nieuwste vriendjes, wederom de 2110. Waarschijnlijk de laatste keer dat dit mogelijk was. Vandaag zijn ze binnengekomen en nog mijn favoriete kleur ook. Besteld bij hardloopcentrum.nl in de koopjeshoek. Het vierder paar van het fijnste model van Asics dat ik tot nog toe had en nog met veel korting ook en een gratis paar Falke sokken.

7 opmerkingen:

  1. Hallo Ronald,

    Gefeliciteerd met je zesde plek.
    Mooie foto's en een mooie tijd in Epe. Johan Kats zie ik op xe9xe9n foto's in diep gepeins. Terwijl ie ook een prima tijd liep.

    Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gelopen Ronald en een nette tijd. Die zesde plek moet maar eens een top vijf worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik liep er vorig jarig jaar de 10km. dat laatste slingestuk om de bomen heen kun je dan (ook) missen als kiespijn...
    nette tijd op de halve hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige tijd zeg, haast niet te geloven hoe snel je wel niet bent!.
    Sucses op de marathon
    Groet rinus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi verslag en een prima tijd ; kan me inderdaad voorstellen dat je daar tevreden mee bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Na het Magnetoise evenement ben ik me wat meer aan het verdiepen in het lopen in de bergen/ heuvels. Wat is de juiste techniek en het beste materiaal. Wandel jij ook de steilere stukken om daarna fit aan de afdalingen te beginnen? Graag je advies, bjv. via mijn log.
    groeten, arie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een par mooie stelletjes bij elkaar!.
    Groet rinus.

    BeantwoordenVerwijderen