woensdag 24 december 2008

Foto's wintersport

 
   

13 opmerkingen:

  1. 4, 5, 11, 12 oktober?
    18 oktober loop ik de teutolauf dus dan kan het even niet.
    25 of 26 oktober

    Genoeg opties dus :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt me leuk mee te doen met de Train & Greetz op de Edese en Ginkelse Heide, bv. eind oktober.
    Succes volgende week. Maak er geen slagveld van ;-)
    Ben benieuwd naar je verslag. Maak je ook foto's van de "citaten"?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat er al geinteresseerden zijn! Laten we zaterdag 25 oktober maar eens al vast in de agenda zetten voor een rondje over de hei. De herfst is ook erg mooi in dat gebied!
    Ik zal het ook op Chat'n'run zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er wel top uit en helaas ben ik er niet op 25 Oktober.
    En benieuwd naar de verrassing(vakantie loop?).
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vanwege de Olympische Spelen ben ik een tijdje niet op je weblog geweest. Blijft schitterend om te lezen hoe jij het ene moment geniet van de bergen maar vervolgens net zo blij wordt van de ginkelse hei. Flink wat km's gemaakt maar dat ben ik ook van je gewend. Blijf lopen en schrijven ; ik geniet er van !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vanwege de Olympische Spelen ben ik een tijdje niet op je weblog geweest. Blijft schitterend om te lezen hoe jij het ene moment geniet van de bergen maar vervolgens net zo blij wordt van de ginkelse hei. Flink wat km's gemaakt maar dat ben ik ook van je gewend. Blijf lopen en schrijven ; ik geniet er van !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee niet naar Beneden Leeuwen geweest. Gekozen voor twee maal 26 km in 24 uur in eigen omgeving.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ronald,
    Wat leuk! Als ik het zo zie heb je een deel van de "Heideroute" gelopen. Deze hebben we ruim een week geleden gefietst, toen we in Arnhem op vakantie waren. Prachtige omgeving, zeker om te lopen.

    Ik moet toch maar eens bij je langs voor een train'n'greetz, zeker nu ik zo'n afstand weer aan kan.

    Gr.
    Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ronald leuk om je verslag over de tour de tirol te lezen , en ook leuk om de foto`s van onze groep (voorne atletiek)terug te zien . veel succes met je site , en het lopen , groet Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er heerlijk uit, sneeuw en zon. Geniet lekker van jullie vakantie.

    groetjes Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik mis alleen Bergloper zelf op de foto's :)
    Fijne vakantie verder, geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fraaie foto's, Ronald, met zo te zien genoeg verse sneeuw. Ik krijg zin om ook te gaan, maar we moeten nog wachten tot de voorjaarsvakantie. Ook lekker om te lopen lijkt me, in deze witte omgeving met heldere luchten. Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geniet ervan en een mooie omgeving.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen