zondag 22 november 2009

Zuiderzee(marathon)ballade

19 opmerkingen:

  1. Oei dat is idd even schrikken.
    Het is een mooie marathon alleen is er niet zoveel schaduw op het parcours, misschien dat dat mee heeft gespeeld?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "Gaat het weer een beetje, meneer Plenter?"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. soms is het echt afzien... en dat maakt het, achteraf, toch alleen maar mooier? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weet ke wel zeker dat het alleen vochttekort was ? Wel eens een snufje zout in je drank gedaan ? Misschien eens uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk inderdaad de warmte en toch best wel snelle begin tijden.
    Maar ookik had het moeilijk bij de Waterland marathon! en dat kan gebeuren.
    Maar leuk zo met elkaar op pad en Zaterdag zal ik Eric spreken in Ter apel.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Da's balen, weer die maagproblemen. Maar ... toch uitgelopen, dus wel weer 1 marathon erbij.
    Hopelijk herstel je goed voor de Monnikentocht. Dat is dan in ieder geval een loop om in pleziertempo te doen!
    Ik zal er trouwens a.s. zaterdag niet bij zijn ("opstartprobleempjes na de vakantie"), maar wel de 26e september.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ronald, Jij weet de marathons wel goed uit te kiezen hoor. Klasse hoor dat je toch bent door gegaan. Gr. Han.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb dit liedje ooit nog gezongen toen ik zeeverkenner was, leuk om te horen. Zie je zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. (de bovenste) Zo 'verschrikkelijk' dat het bijna weer mooi is. Afijn, het roept bij mij in ieder geval allerlei nostalgische gevoelens op ....

    Eindelijk eens een reactie van mij op je blog, ik lees deze als sinds vorig jaar ZZM met veel plezier.
    Als ik je zaterdag zie zal ik me eens voorstellen; dat moet dan wel voor de start want daarna hou ik je waarschijnlijk niet meer bij!

    Mark (qmark op CnR)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. (de bovenste) Zo 'verschrikkelijk' dat het bijna weer mooi is. Afijn, het roept bij mij in ieder geval allerlei nostalgische gevoelens op ....

    Eindelijk eens een reactie van mij op je blog, ik lees deze als sinds vorig jaar ZZM met veel plezier.
    Als ik je zaterdag zie zal ik me eens voorstellen; dat moet dan wel voor de start want daarna hou ik je waarschijnlijk niet meer bij!

    Mark (qmark op CnR)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vind je het erg dat ik niet alles heb afgeluisterd?
    Wel grappig hoe dat bootje in het 2e filmpje ineens boven water komt.
    Veel plezier alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh.. dit is 'm
    http://www.youtube.com/watch?v=aH_a_MXQp7Q

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik weet zeker dat je de versie van Rubbere Robbie (uit Leiden) niet kent, de Vuile Zee ballade :))

    Veel fun en succes zaterdag Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik krijg helemaal zin!!.
    Maar wel rechte stukken zeg en hopelijk niet zoals bij de waterland marathon!.
    Ga je zien.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Veel plezier alvast. Ik hoop dat het weer dan beter is dan nu. En dat je de wind alleen mee hebt, voor een supertijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Veel plezier en dat de weergoden je welgezint mogen zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wens je veel succes. Misschien zie ik je in zwolle.

    Groet Mo

    BeantwoordenVerwijderen