zondag 21 november 2010

Duurloop Kootwijk-Nieuw Millingen

Van 2010-11-21

Het was gisteren duidelijk dat het mooi weer zou worden vandaag. Dus heb ik weer eens een nieuwe route uitgezet m.b.v. de Fietsrouteplanner van de Fietsersbond. Je kunt daar heel leuk een "rondje" plannen nadat je een paar punten hebt geplaatst en het juiste profiel hebt gekozen ("autoluw"). Een beetje uitproberen levert me een route op van ruim 28 km, startend vanaf de Heetweg bij de N310 bij Kootwijk.

Van 2010-11-21

Eens groene, wuivende bomen, nu lijdzaam en opeengepakt wachtend. Binnenkort als brandhout in de openhaard?

 

Van 2010-11-21

De spoorlijn tussen Apeldoorn en Amersfoort. Het blijft altijd spannend om op het spoor stil te gaan staan. Elk moment kun je opgeschrikt worden door de (electronische) bel.

 

Van 2010-11-21

Bij Nieuw-Millingen staan meerdere van dit soort masten. Waarschijnlijk deel uitmakend van een grote grondradar? Uiteraard is het hele terrein met hekken afgezet waardoor mijn route in grote mate is bepaald.

Na 2 uur en 39 minuten ben ik weer terug bij de auto en heb ik er weer een nieuw rondje bij. Alleen het stuk bij Nieuw-Millingen langs een doorgaande weg was minder leuk, dat moet ik een volgende keer anders plannen.

Klik hier voor meer foto's.

11 opmerkingen:

  1. Mooie route gelopen; en je bent weer op de weg terug; dat gaat dus goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je staat dus gelukkig niet meer op instorten dus komend weekend nog iets meer hoogtemeters???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. MarathonPlus ziet uit naar deze fraaie trainingsloop!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachttraining. De krakkemikkigheid is zo snel verholpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop eind september weer een beetje te lopen. Volgens mij ken jij ook al aardig de mooie plekjes van de Veluwezoom

    BeantwoordenVerwijderen
  6. sinds ik weer wat meer de mountainbike pak is dit erg herkenbaar gebied. top dat je weer (kilo)meters kunt maken... geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie omgeving en zo te lezen ben je weer helemaal weer terug aan het komen, top.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi rondje heb je weer gelopen en fijn dat het lopen weer zo lekker gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een rare masten, het lijken wel grote ooievaarsnesten.

    Zie je zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Blijft toch gewoon een mooie omgeving om te lopen en niet (te) lang stilstaan op het spoor, soms rijden er (wel) treinen....

    BeantwoordenVerwijderen