zaterdag 30 november 2013

Heumensoord

Van 2013-11-30 Heumensoord
Terwijl Jiska nog de laatste ronde moest turnen in Nijmegen ben ik er even tussenuit gepiept om een rondje hard te lopen door Heumensoord. De auto parkeer ik langs de Scheidingsweg en ik heb een rondje van ruim 10km uitgezet. In 2009 liep ik hier ook al maar toen kon ik de lange afstanden nog aan en liep ik vanaf de turnhal ruim 30km.

Van 2013-11-30 Heumensoord
Op het moment dat ik de turnhal verlaat merkt de moeder van een andere turnster van Doves op dat net de zon door komt. En dat is hier op de foto goed te zien. Een graadje of 10 er bij, heerlijk.

Van 2013-11-30 Heumensoord
Het bos wordt doorkruist met veel lange rechte paden en weggetjes. Het is goed dat ik de route in m'n Garmin heb staan. Je zou toch zo verdwalen......

Van 2013-11-30 Heumensoord
Aan het einde van m'n rondje trekt de lucht weer dicht en even later begint het weer te miezeren. In de auto kijk ik even op Facebook en zie dat Jiska 1e is geworden! Toch weer leuk voor haar. Kan haar (en mijn) dag niet meer kapot!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten