zaterdag 23 november 2013

Kootwijksche Veld en Stroesche Bergen

Van 2013-11-23 Stroe-Kootwijk
De laatste tijd liep ik vaak hetzelfde rondje ten westen van Kootwijk (startpunt Heetweg). Ik ben van plan de komende tijd eens wat meer te variëren. Vandaag het gedeelte tussen Stroe en Kootwijk. Op stafkaarten vind je dan benamingen als Kootwijksche Veld, Stroesche Bergen, Loobosch enz.

Van 2013-11-23 Stroe-Kootwijk
Het is behoorlijk fris, ik heb m'n warmtepak maar aan gedaan. Thermohemd en handschoenen. Nog geen muts. De route is vrijwel helemaal onverhard. Bij een fietspad ga ik er liever naast lopen.

Van 2013-11-23 Stroe-Kootwijk
Een grote variatie aan natuur. Hier loop ik ineens in een dichte groene omgeving. Waar is de herfst?
Na 5 kwartier ben ik weer terug bij de auto, 12.5 km lopen. Zie hieronder de route:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten