zaterdag 8 maart 2014

Kootwijkse veld

De eerste lentedag, temperatuur 15+. Ik houd van rust bij hardlopen, dus een rondje uitgezocht waarvan ik weet dat het hier nooit druk is: het Kootwijkse veld. Desondanks met dit mooie weer toch wel wat mensen tegengekomen.

Deze ruiter staat een opname te maken van een paard met ruiter dat op volle snelheid aan komt stormen. Mooi gezicht en indrukwekkend. Hoe hard kan zo'n paard? 40-50 km/uur?

Zwoegen door het mulle zand. Ik heb m'n ondershirt toch ook maar uitgetrokken. Dit is dan daarmee direct de eerste keer volledig in zomertenue.

Nog een stukje langs het Kootwijkse zand. Ik had hier meer drukte verwacht maar het valt mee.

Ondanks het genieten van natuur en zon gaat het lopen niet zo lekker. Maar dat mag de pret niet drukken. Na 5 kwartier weer terug bij de auto aan de Heetweg. Daar zijn mensen druk bezig een vouwwagen op te zetten. Ik ga even heerlijk in het gras liggen, genietend van de zon en een flesje water.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten