zondag 20 september 2015

He de Herste pro'ec


Menno is op Groot Kamp geweest en na de morgendienst gaan we met de auto naar de kampeerboerderij om Menno weer op te halen. Ik ga zelf hardlopend terug, de anderen met de auto.
 
Het zijn vooral boerenweggetjes in het begin, maar wel rustig.
 

Spoorlijn Amersfoort-Zwolle.
 
Hier blijk ik een stukje van het Oldenallerpad te lopen, die liep ik al eerder.
 
Moeiteloos schakel ik over op het Huinerpad. Ook al eerder gelopen.
 
Omwalde weilanden
 
En al weer een ander klompenpad, het Kruishaarderpad.
 
De Schoenlapperweg is wel erg lang ben ik achter gekomen. Het beginstuk loopt door het bos en hebben ze aan twee kanten met een hek afgesloten. Toch is het gebied wel opengesteld. Even wat klauteren dus.
 
Maar dit vind ik toch de mooiste naam voor mijn route vandaag. Vandaar de titel. Ik loop ook een rondje door Landgoed Appel.
 

Grotendeels is dit natuurgebied beschermd.
 
Industrieterrein De Harselaar.

Het Schaffelaarse bos

Loslopende mensen ;)
 
De route was ruim 21 km. Gemiddeld 10 km/uur gelopen.
 
En weet je al wat de titel betekent? Heide Herstel project.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten