dinsdag 29 september 2015

Uiterburen

Aangezien ik twee achtereenvolgende dagen in Groningen moest zijn heb ik overnacht in Uiterburen, bij een Bed and Breakfast. Vind ik toch leuker dan een hotel. Het is een pand dat onder monumentenzorg valt.
 
Natuurlijk ga ik even een rondje hardlopen. Tegenover het huis duik ik het bos(je) in.
 
Een lang en rustig fietspad.
 
Een gasinstallatie. Ik zit niet ver van Slochteren.
 

Karakteristiek plaatje van het platteland. Veel akkerbouw.
 
De N33.
 
Da's een precieze stapelaar geweest.
 
Terug in Uiterburen na 8 km. Het was lekker om buiten te zijn, maar het liep niet lekker. Pijn in m'n linker kuit.
 
Later blijkt even ten noorden van hier in Hellum op 30/9 een aardbeving te zijn geweest. Ik heb daar nog wel aan gedacht toen ik in bed lag. Maar ik was al weer in Barneveld toen het gebeurde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten