dinsdag 19 september 2017

Son en Breugel

Hoe kom ik hier nu weer terecht... Tja, een klant in Eindhoven, dus even een rondje uitgezet net boven Eindhoven bij Son en Breugel. Zag er wel leuk uit op de kaart. Direct bij de afslag van de A50 ligt een parkeerplaats waar ik de auto neerzet en me omkleed.
 
Scouting huis dat verbouwd wordt.
 
De eerste kilometers gaan in 5:30 minuut/km maar bij dit pad is het toch even wat zwaarder.
 
Hier staan er meer van. Met welk doel is me onduidelijk.
 
Gedenksteen voor Robert Cole, gevallen in de 2e wereldoorlog.
 
"Langven"
 
Nog een gedenkteken, bij het Open Lucht theater.
 
"Oud Meer"
 
Na bijna 11 km in 1 uur en 2 minuten ben ik weer terug bij de auto. Inmiddels zijn de files opgelost en kan ik weer relaxt naar huis rijden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten