zondag 23 september 2007

Mooi weer: de hei op!


Na de halve marathon van gisteren koos ik vandaag voor een rustige duurloop van 22 km. En aangezien het misschien wel de laatste lekkere warme dag dit jaar is natuurlijk voor de Edese/Ginkelse hei gekozen. Juist in deze tijd zijn de kleuren prachtig.

Strak blauwe lucht, paarse gloed en net niet helemaal helder. De drukte op de fietspaden viel me mee.

Maar niet alleen de hei, ook de bossen zijn een genot om doorheen te lopen. De schaduw van de bomen gaven de nodige koeling want het was toch wel warm.



Veel mensen die op de grond aan het zoeken zijn naar vruchten van de natuur. Zie je 'm?

De Oud-Reemsterlaan. Nog nauwelijks door fietsers ontdekt.

Het fietspad langs de Nieuw-Reemsterlaan. Hier loop ik weer in de open zon en breekt het zweet spontaan uit.

Tja, en wat moet ik hier nog bij zeggen...



Deze boom, zo moederziel alleen...
Ik heb het er nu bijna op zitten, nog ca. 5 km te gaan. Ondanks mijn snelle halve marathon gisteravond heb ik nu vrij makkelijk gelopen, zo'n 5:20 per km.

6 opmerkingen:

  1. Ha die Ronald leuk dit verslag, zelf had ik juist voor deze week mijn grens wat verlegd en zal morgen 10km lopen en a.s zaterdag 16 km k'had een leuke route uitgestippeld richting goudsberg en weer terug, nu lees ik van de georganiseerde tocht in Lunteren lijkt me ook wel leuk, heb je meer info voor me welke afstanden er worden gelopen want de halve marathon is nog teveel voor me k'hoop over een maand of drie er klaar voor te zijn!groet Bert

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bert,
    ze hebben in Lunteren alleen de 8,2km en de halve marathon, helaas niet iets er tussen in.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's in een prachtige omgeving.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent je echt tot een fotoloper aan het ontwikkelen. Leuk om te zien. Kwamen er nog veteranen uit de lucht vallen? Gisteren zag ik - in het kader van de herdenking van de Ginkelse heide - bij Schiphol nog een Dakota vliegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie tijd op de halve marathon en toppie hoor.
    En mooie foto's van de loop omgeving.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi fotoverslag van een training! Afgelopen zaterdag ook als daventriaan in Hattem gelopen.
    Tja zo'n drinkbelthouder,dat zijn de leuke prijzen.

    groet albert

    BeantwoordenVerwijderen