dinsdag 7 augustus 2007

1e Heuveltraining Ardeche


Vandaag mijn eerste heuveltraining gedaan op ons vakantieadres in Frankrijk, namelijk in de Ardeche tussen Privas en Aubenas. Ik had niet verwacht dat het hier zo geaccidenteerd zou zijn met flinke stijgingen, haarspeldbochten en smalle weggetjes. Heerlijk gebied om te trainen dus!
Afgelopen vrijdag nog aan de halve marathon van Dalfsen meegedaan (4e keer op rij) en vandaag dus een rustige training van ruim 14 km. Wat een prachtig gebied hier, net de Alpen in het klein. Helaas ben ik vergeten m'n camera mee te nemen maar dat zal ik de volgende keer wel doen.
Het is hier goed mogelijk door te blijven (hard)lopen, wandelen is er niet bij (max zo rond de 10% stijging). Verder ben ik in Frankrijk altijd wel wat voorzichtig bij boerderijen omdat ik al regelmatig problemen heb gehad met loslopende (verwaarloosde?) honden waar ik geen ruzie mee wil.
Woensdag een lange duurloop van zo'n 27km door de heuvels van de Ardeche. Ik heb er al zin in!

3 opmerkingen:

  1. Behoorlijk veel gelopen zo na de marathon.Je conditie is er zeker en helaas geen oplossing of idee tegen je maagklachten.Zelf neem ik alleen water voor onderweg, al het andere werkt niet echt tijdens het lopen.
    Veel sucses.
    Groet rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leonard en fia23 juni 2007 om 23:50

    Hoi Henk en Netty en Ronald,

    wat geweldig, dat jullie het gehaald hebben!!!!
    Regelmatig hebben we aan jullie gedacht vandaag!
    Steeds ook even op internet gekeken.
    Nu tijdens de pauze jong Oranje en Servixeb (1-0) even tijd genomen voor jullie!
    Wat een mooi verslag is het geworden. Petje af, hoor!!!!

    Geniet nu nog maar lekker van jullie rust en van de overwinning!!!

    Groetjes en een kus van Fia en van Leonard een diepe buiging!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Henk & Netty en Ronald,
    Van harte gefeliciteerd met het behalen van deze marathon. Wat een geweldige prestatie!!
    mijn waardering voor jullie is enorm groot,zeker nu ik de foto`s bekeken heb en daardoor een betere indruk heb gekregen wat voor prestatie jullie geleverd hebben.
    Mooi Netty dat jij de mannen tot steun mocht zijn ! Ook alvast Hartelijk dank namens de Boliviaanse kinderen voor jullie inzet !
    Geniet verder er nog even van en voor maandag een hele goede terug reis en een behouden aankomst, Gods zegen !
    groetjes van Bert & Letta.

    BeantwoordenVerwijderen