vrijdag 10 augustus 2007

2e training Ardeche 26,5 km

Vandaag een lange duurloop van 26,3 km, deels hetzelfde parcours als de vorige. Het grote venijn zit 'm in het stuk na de 18km. Ik moet dan van 314m naar 585m in iets meer dan 3km, zo ongeveer 7-10% stijging dus.
Vandaag wel de camera mee en behoudens korte opmerkingen laat ik die voor zichzelf spreken.

Uitzicht op Darbres na 2km.

Na 6,5km zigzag weg rechts naar St. Gineys en Coiron. Blijkbaar op 15 aug een hondenfeest? Wat moet ik me daar bij voorstellen...

St. Gineys en Coiron: 3 huizen en een ..... kerk.

Markante boom langs een slingerend weggetje... en uitzicht op het dal erachter.

Vlak voorbij St. Jean de Centennier: een typisch bruggetje wat je hier veel tegenkomt. Dit is xc3xa9xc3xa9n van de weinige waar ook nog een beetje water onderdoor stroomt....

Les Rochers, een gehucht dat tussen de rotsen gebouwd is.

Uitzicht langs een steile rots naar het oosten. Karakteristiek voor deze omgeving.

Mirabel, een dorpje op een uitstekende rots met hier een restant van een chateau.

4 opmerkingen:

  1. Ik gebruik het ook alleen wel voor de wedstrijd en niet tijdens..Voor de smaak en voor het goede een beetje roosvisee vruchtenmix toe voegen, heerlijk dan.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een lange loop zeg en wat een mooie omgeving..
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Poeh, na mijn Thyon-Dixence-ervaring weet ik wat die cijfers inhouden. En dat als training! Je bent (nog meer) in mijn achting gestegen.
    Zorg je wel op tijd terug te zijn voor de tocht door de Kennemer duinen?

    BeantwoordenVerwijderen