zondag 19 augustus 2007

32+4

Vanmorgen om 06:00 uur opgestaan om de langste duurloop van deze vakantie te gaan doen: 3,5 uur of 36km. Hetzelfde parcours als 6 dagen geleden met een kleine uitbreiding van 4 km tussen km 9 en 13. In totaal 700 hoogtemeters overbrugd. Ik heb er 3:23 over gedaan, gemiddeld dus 5:40 per km, niet verkeerd bij zo'n parcours.
Het weer was weer uitstekend, temperatuur oplopend van 15gr naar 19gr. Het was blijkbaar ook hondeweer want die waren luidruchtig aanwezig, gelukkig allemaal achter het hek. Toch blijf ik altijd op m'n hoede, vooral bij franse honden.
Ik heb vannacht blijkbaar niet helemaal goed gelegen, ik werd met een ietwat stijve onderrug wakker. Tijdens het lopen geen last van maar na afloop leek ik wel een oude man.
Hoopvol is ook dat ik zowel na de 32 km als na de 36 km geen spoor van misselijkheid heb gevoeld, ook niet na afloop. Onderweg 2 gels genomen en totaal 1,2 liter water bij me. Blijkbaar functioneert m'n maag bij deze tempo's nog voldoende om vocht op te nemen.

4 opmerkingen:

  1. Lijkt mij een geslaagde generale repetitie. Succes volgende week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent er duidelijk klaar voor, alvast sucses volgende week.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alvast veel succes toegewenst! Aan je voorbereiding zal het niet liggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een beste afstand zeg en gelukkig geen mag problemen, gaat goed.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen