maandag 24 november 2008

Nabeschouwing Zuiderzeemarathon

Van Zuiderzeemarathon 2008

Dit prachtige plaatje is gemaakt door Jan Dekker Het geeft precies de sfeer weer van deze marathon: plat, wijds, recht. De foto is gemaakt op ongeveer 36km, daar waar voor mij de grote winst lag. Ik heb hier in de Mastenbroekerpolder ook wel eens een rondje helemaal in m'n uppie getraind terwijl m'n dochter bij een informatiesessie van Windesheim was. De indruk die dat achterliet ben ik niet vergeten en komt weer tot leven wanneer ik hier loop.

Iedereen bedankt voor de aardige reacties! Het is leuk een PR te lopen maar toch is het niet mijn loopdoel. Ik sta altijd erg rustig aan de start en maak ook vaak foto's onderweg. Dit geeft een stuk ontspanning tijdens het lopen en oplettendheid waar je allemaal langs komt. Aangezien je tijdens een marathon niet op of tegen je maximale hartslag loopt valt er ook nog te genieten. En zo was het ook weer afgelopen zaterdag!

8 opmerkingen:

  1. Proficiat met je medaille van de Dente Blanche. Wat een schitterende loop in een super omgeving.
    Mooi verslag weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een mooi verslag en mooie foto's.
    Blijf zo door gaan, ik lees het met plezier.

    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat moet zo'n afdaling, als je al erg moe bent, pijn doen zeg! Geen blessures/overbelasting aan overgehouden hoop ik?
    Prachtige beelden, vanaf nu zit ik ook vast aan hoogseizoenvakanties... misschien plan ik volgende jaar (of wat later)ook wel weer een keer een camping nabij Thyon of zo ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige afsluiting van je vakantie. Gefeliciteerd met deze prestatie (geldt zeker ook voor Jan!).
    Bedankt dat wij vanuit onze luie stoel mee mochten genieten van al die mooie vergezichten. Tot ziens,
    Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prima prestatie, Ronald! Je foto's zijn een feest van herkenning. Althans van sommige punten. De gehele loop staat ergens in de toekomst zeker op mijn programma!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooi verhaal weer Ronald van een prachtprestatie. Petje af weer. Jij bent een echte "berggeit". En als ik die foto's weer zie begint het toch weer te kriebelen. Wie weet tot volgend jaar weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Foto's nemen onderweg en dan ook nog een PR lopen. Nogmaals goed gedaan Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  8. erg netjes slechts 60sec verval.

    of je nu hard of minder hard loopt maakt daarin niet uit!

    hoi
    jeroen

    BeantwoordenVerwijderen