zaterdag 26 september 2009

Gezamenlijke duurloop rond Hoenderloo!

Datum: zaterdag 26 september
Tijd: 09:00 uur
Startpunt: parkeerplaats Het Leesten aan de N304 (Hoenderloo-Apeldoorn): vanaf de A1 afslag 19, "Hoenderloo" volgen. Na restaurant "de Cantharel" (aan je rechterzijde) neem je de 2e afslag links. Daarna ga je in de bocht meteen weer naar rechts en volg je dit pad. Je komt dan, nadat je een wildrooster oversteekt, aan op het parkeerterrein achter de kiosk.
Afstand: 34 km
Snelheid: langzaam, plezierloop = 6 min/km
Parcours: bos, hei, hoogteverschillen, fietspad, bospad
Bevoorrading: zelf meenemen
Na afloop kunnen we wat drinken en/of eten in de horecagelegenheid van Het Leesten.

Heb je zin om mee te gaan? Meldt dit dan even via een reactie op dit bericht. Uiterlijk 24.09 stuur ik je nog een mailtje met laatste gegevens, o.a. mijn 06-nummer. Wel je emailadres dan in je reactie achterlaten (wordt niet getoond!)

Deelnemers (stand 22.09.09):
-Jannet
-Sander (met hond), snijdt stuk af na 18km
-Martin
-Eric
-Ronald

32 opmerkingen:

  1. Mooie training in alweer een andere omgeving.
    Ik dacht dat je volgend weekend in Ortho zou lopen, maar volgens mij hebben ze daar geen rotsen zoals op de foto. Ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je gaat goed zo na de marathon en slim om zo ergens een mooi rondje te rennen.
    Alvast veel sucses volgende week en petje af.
    Groet rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk effect, als je alleen naar de plaatjes kijkt en er ineens zo'n bergplaatje langs komt... spannend dat ze bij ermelo van die rotsen hebben. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg mooie training en mooi parkoer zo te zien aan de mooie foto's,sterk bezig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ezeltje Henkie nog gezien bij Drie? Is trouwens ook handig in de bergen om een ezeltje mee te nemen.
    Veel plezier over 4 dagen, 12 uur, 32 minuten en 4 seconden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. met recht een Bergloper! Succes alvast Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prima training, mooie foto's weer maar dat zijn we gewend inmiddels van je. Succes volgende week!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om het zo weer te combineren. Lekker gelopen zo te lezen. Succes volgende week.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik weet het!!!!
    Mooi! Wel rustig starten he? Vooral de eerste dag. Is 25 je startnummer?
    :-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Jannet: klopt! Alhoewel het niet m'n startnummer is. Morgenavond meer info!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha! Dat is een snelle service!
    Ik wil wel mee, ik kan op beide datums. Leuk initiatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed plan. Ik zat voor dat weekend te kijken naar de Trail de Hautes Fagnes, maar dat is 35 kilometer en iets te zwaar als voorbereiding op een marathon op 1 november.
    Die 35 kilometer zou ik dan toch weer moeten kunnen lopen.
    Is de route mogelijk met hond?
    En waar is de parkeerplaats precies?

    3 oktober kan ik waarschijnlijk alleen heel vroeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @Jannet: leuk, ik zet je op de deelnemerslijst

    @Sander: volgens mij moet het met de hond kunnen, geen verboden gebieden gezien

    De route en de exacte ligging van de parkeerplaats zal ik nog publiceren.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kan / ga niet mee. (20sept. loop ik Berlijn) Vind je het goed als een verwijzing op Twitter zet?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zou graag mee willen doen op 26 september.
    3 oktober past me niet, vanwege de 6 uurs-loop op zondag 4 oktober in Amersfoort.
    Mooi initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. PS.: Als ik de links klik krijg ik de melding "dit is een prive-route".
    Kun je dit aan passen naar openbaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. @Kees: jammer, maar succes in Berlijn (iets minder natuur ;-) ) En als er plezierlopers op twitter zijn, geen probleem.

    @Martin: ik heb je op de lijst gezet, leuk! De link moet nu wel werken (publiek)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik krijg alleen maar de kaart van NL als ik op een link klik?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een week na een 6 uursloop, maar vooruit...
    Ik ben graag van de partij!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb het startpunt veranderd omdat daar ook een gelegenheid is waar we naar afloop iets kunnen drinken of eten. De route is verder hetzelfde gebleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Altijd goed, iets eten of drinken na afloop!
    Ik heb de wijziging genoteerd. Groet, Martin.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wel geinteresseerd hoor maar wil je de GSM informatie eens doorgeven; stad-straat en nummer,anders kom ik in Parijs uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi initiatief Lijkt me leuk eens met wat 'bloggers' die ik alleen van internet ken te lopen. Graag een andere keer, ook ik ga de 26e naar de Hoge Venen. Veel plezier !!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik wens jullie veel loop plezier die dag, helaas kan ik die dag niet.

    gr Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het is wel ver voor mij ,maar ik doe mee,komt erg goed uit ben toch al aan de lange duurlopen bezig voor mijn <M in november! De eerste Belg zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk initiatief Ronald! Was graag meegelopen maar heb die dag andere plannen. Volgende keer misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  27. jammer dat ik niet kan ,was leuk geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. 34km is voor mij nog iets te veel... hoop spoedig weer ook zulke mooie kilometers te kunnen maken maar voorlopig nog maar ff niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. 20/9 loop ik ws een marathon en wie weet ga ik een stukje mee omdat het om de hoek is en het hoeft dan ook niet hard. Zoals je ziet heb ik een gewijzigd e-mail adres.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Vergeet die GPS info niet hxc3xa9, want ik ben geen kaartlezer en mijn vrouw nog minder, doch, ik zie ernaar uit,lijkt mij erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Patrick valt helaas af vanwege een voetblessure. Sterkte Patrick bij het herstel!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Ronald,

    Je bent strak bezig. wel moeilijk om lange afstanden lopen te combineren met snelle tijden op de korte afstand. Dat is een nobel streven, maar bijna niet haalbaar. Zelf trainde ik een enkele jaren geleden langere tijd op de korte afstand. Dat geeft scherpe tijden. Nu ik ook veel lange duurlopen doe ben ik op de korte afstand niet meer zo snel Succes. Over 2 weken lop ik de marathon in Zeeland,met Kees, Berend Jan en Klaas. Jij ook veel succes, maar vooral veel loopplezier.

    gr.
    (buurman)Henk

    BeantwoordenVerwijderen